آقا جونم تولدت مبارک   

 

 اجرای سفارشات مولا  بهترین هدیه برای تولد اوست

 

این علی کیست که عالم همه دیوانه ی اوست ؟

 

  وین چه شمعیست که جانها همه پروانه ی اوست؟

 

   باباهای دنیا روزتون مبارک .

 

و روزت مبارک بابای گلم که در کنارم نیستی و امسال

سه ساله که تنهامون گذاشتی ولی این رو بدون که

تا زنده ام خنده های قشنگت رو و اون شیرینیهای جشن

مسجدت رو از یاد نمی برم بابای خوبم .

هیچ وقت نتونستم یه هدیه که لایقت باشه بهت بدم اما

همون هدیه های کوچیک رو بر می داشتی و می بوسیدی

 و میذاشتی روی سرت و با اون لبخند قشنگت

 می گفتی: بابا ممنون، من فقط سلامتیتون رو از خدا

 می خوام .

بابا برام دعا کن تا همیشه با یاد مولا علی و اولاد علی

 زندگی کنم و هیچ وقت شرمنده شون نشم . برام دعا کن

 تا خدا ازم راضی باشه آخه می دونم دعای خیر پدر و

مادر چراغ راه بچه هاست و این رو می دونم که اگه

تو امروز دعام کنی و دلت ازم راضی باشه خدا هم

من رو خواهد بخشید .  

باز هم میگم : بابا جون روزت مبارک

 

 و گل قشنگ یاس و نرگس ، تولد

بابای مهربو نت رو بهت تبریک میگم.

آقا جونم دلم تنهاست ، تنهاتر از تنها

بیا و دل بیقرارم رو با نور وجودت

آروم کن .

 

گل نازم دلم تنگه

مثال مرغ پرکنده

بیا قربون اون نامت

منم دیوونه ی راهت.

 

 اللٌهم عجٌل لولیٌک الفرج